środa, 23 stycznia 2013

AUTORKA

Wręcz nienawidzę autoprezentacji, ale pomyślałam, że powinnam to zrobić. 


   Imię - Martyna
   Woj. świętokrzyskie, trzecia gimnazjum :)

   Moja "przygoda" z Naruto rozpoczęła się od oglądania beznadziejnie poprzerabianych odc. na Jetix. Do tego był też Król Szamanów, czy Pokemony. Ale to dawno, dawno temu. Teraz, kiedy znajdę wolny czas, pochłaniam kolejne anime z wielką przyjemnością. 

   Pomysł na pisanie? Sama nie wiem. Jakieś dwa lata temu prowadziłam blog, jednak z braku czasu zostawiłam pisanie go i czytanie innych. Tak samo było z oglądaniem - odcięłam się od tego świata całkowicie, jednak ostatnio to wszystko wróciło. Najwyraźniej nie tak łatwo zapomnieć o byciu Otaku. Do głowy przyszło mi parę pomysłów i po prostu musiałam coś z tym zrobić. Niestety szybko się poddaję, dlatego nie jestem pewna, czy i tym razem tak nie będzie. Poza tym, choć nie mam za grosz talentu plastycznego, ciągle rysuję postaci z mang itd. Odrobiną wysiłku nawet coś z tego wychodzi, a co ważniejsze - sprawia mi to przyjemność.

  
   Z natury boję się zmian i nowych rzeczy, a jednocześnie uwielbiam poznawać nowe osoby. Natura pełna sprzeczności sprawia, że jestem mieszanką wybuchową, a mój charakter choleryka wcale nie pomaga. Zawsze robię, potem myślę. Z kolej jak już zacznę - myślę za dużo.

   Kocham muzykę. Nie istnieją dla mnie podziały na gatunki i rodzaje. Dla mnie ona powinna łączyć i uszczęśliwiać. Jeśli sprawia Ci przyjemność disco polo to proszę bardzo, to tylko i wyłącznie Twoja sprawa.

   Znajomi czasem śmieją się, że mam (cytuję) "dziecinne marzenia i ideały". Zupełnie jak Naruto, ale co się dziwić komuś, kto dorastał przy tym anime.

Nienawidzę rasistów.

Nienawidzę swoich włosów i cery. Za to lubię swoje kolorowe(!) oczy.
Nienawidzę kukurydzy, pomidorów i wielu, wielu innych rzeczy. Jestem niejadkiem pospolitym.
Nienawidzę fizyki i chemii.
Nienawidzę kłamstwa, hejterów...

Kocham mojego młodszego braciszka najmocniej na świecie.

Kocham słodycze.
Kocham jeździć na rolkach, rowerze i biegać.
Kocham przyjaciół i rodzinę.
Kocham się śmiać.

Boję się zawieść bliskich i boję się, że ktoś kiedyś mnie zawiedzie.


To ogromny skrót tego, jaka jestem, ale dla każdego kto być może chciałby mnie poznać bliżej, podaję numer GG i zapraszam :)

GG:  37815864 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz